Mobilne urządzenia elektroniczne to często drogie sprzęty, bez których większość z nas nie wyobraża sobie codziennego funkcjonowania. Aż 84% Polaków regularnie korzysta ze smartfona, wykorzystując go głównie do robienia zdjęć, nawigacji, bankowości elektronicznej czy prywatnych kalendarzy[1]. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Warta przygotowała ofertę, która chroni sprzęt przed wysokimi kosztami naprawy czy koniecznością zakupu nowego.

Elastyczne warunki ochrony

Pakiet umożliwia dopasowanie zakresu ubezpieczenia do potrzeb użytkownika. W zależności od wariantu ochroną można objąć sam wyświetlacz lub całe urządzenie. Klient ma możliwość ubezpieczenia sprzętu zarówno swojego jak i np. małżonka czy dziecka. Ochronie podlegają nie tylko nowe urządzenia, ale również używane, pod warunkiem, że nie są uszkodzone, a od ich premiery na polskim rynku nie minęły 4 lata.

W zależności od wybranego przez klienta wariantu, ubezpieczenie obejmie wyłącznie wyświetlacz lub cały sprzęt na wypadek uszkodzenia/zniszczenia w wyniku zalania, przepięcia lub utraty w związku z kradzieżą z włamaniem, rabunkiem lub kradzieżą kieszonkową. Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe na terenie całego świata, dzięki czemu urządzenie jest chronione nawet podczas podróży czy wakacji za granicą.

– To jedyne takie ubezpieczenie na rynku, które klient może kupić nie wiążąc się żadną dodatkową umową np. abonamentową czy inną umową ubezpieczenia. Cieszymy się, że jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce udostępniamy klientom taką ofertę u naszych agentów. Smartfony, tablety czy smartwatche są obecnie nieodłącznym elementem naszej codzienności. Wszyscy natomiast wiemy, jak uciążliwe i kosztowne jest naprawianie czy kupowanie nowego urządzenia. Dlatego przygotowany przez nas zakres ochrony jest szeroki – od pękniętego ekranu po kradzież – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.

W przypadku wykupienia wariantów z najszerszym zakresem, Warta gwarantuje dodatkowo usługi assistance, czyli serwis door to door i zapewnia transport sprzętu do serwisu. Szkody rozliczane są bezgotówkowo, posiadacz urządzenia nie musi się martwić o koszty naprawy. Co więcej, na czas naprawy klient może otrzymać telefon zastępczy. Na życzenie klienta po naprawie wyświetlacza smartfonu możliwe jest także zamontowanie folii ochronnej.

Zawarcie umowy u agenta

Aby zawrzeć umowę, należy skontaktować się z agentem Warty. Przed zawarciem umowy zweryfikuje on, czy sprzęt nie jest uszkodzony. W tym celu konieczne jest wykonanie dokumentacji fotograficznej przedmiotu ubezpieczenia. W zależności od umowy klient może zdecydować się na jednorazowe lub ratalne opłacenie składki.

[1] tedee, SW Research, Inteligentny zamek, czerwiec 2020.