facebook web
Zadzwoń do nas! +48 502 308 308

Kolejne wyróżnienie dla Warty za obsługę klienta

Warta, obchodząca w tym roku 100-lecie swojej działalności, po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym rankingu „Instytucja Roku”, przygotowanym przez portal mojebankowanie.pl. Efektem niezależnego badania jest tytuł lidera jakości obsługi w placówkach oraz w kanałach zdalnych.

Wysoko oceniana przez klientów jakość obsługi Warty ponownie uzyskała uznanie w oczach klientów i ekspertów branży. To cenne wyróżnienie dla naszego zespołu, dla ich pracy i wysiłku, jaki wykonują na co dzień, aby dostarczyć klientom usługi najwyższej jakości. Jesteśmy dumni, że dzięki zaangażowaniu naszych pracowników, Warta jest stawiana w roli lidera rynku  – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.

Warta kolejny rok z rzędu uzyskała tytuł lidera w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówkach”. To potwierdza wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez agentów firmy. W tym roku Warta otrzymał również wyróżnienie w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych”. To potwierdzenie szerokich kompetencji naszych konsultantów  a także efekt wdrożenia przez firmę innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Dla przykładu na początku bieżącego roku Warta  wdrożyła VoiceBota, który zajmuje się zbieraniem informacji podczas telefonicznego zgłoszenia szkody. Dzięki temu rozwiązaniu firma ograniczyła czas oczekiwania na infolinii na połączenie z konsultantem.

„Instytucja Roku” to niezależny ranking obsługi klientów firm z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Jego formuła przypomina raport tzw. „tajemniczego klienta”, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom. Przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania. Szczegółowy ranking znajduje się na stronie: www.instytucjaroku.pl.


Dawid Korszeń
Rzecznik Prasowy
Chmielna 85/87
00-850 Warszawa