facebook web
Zadzwoń do nas! +48 502 308 308
12.04.2021 12:04

Kompleksowa automatyzacja obsługi klienta – (r)ewolucja na rynku ubezpieczeń

Informacje korporacyjne Produkty
Warta, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, przygotowuje kompleksową automatyzację procesów obsługi klienta. Ma w tym pomóc wdrożony w firmie silnik decyzyjny, łączący w kompleksową całość procesy związane z likwidacją szkód i obsługą posprzedażową. Nowy system i wdrożone rozwiązanie technologiczne usprawnią i przyspieszą obsługę spraw klientów. Celem projektu jest natomiast wprowadzenie pełnej automatyzacji likwidacji szkód masowych
Czytaj więcej

Rzecznik Finansowy opublikował Sprawozdanie z działalności za 2020 rok, z którego wynika, że Warta...

12.04.2021 10:04
Informacje korporacyjne
Czytaj więcej

Warta utrzymuje pozycję lidera jakości obsługi klienta

Warta ponownie otrzymała prestiżowe wyróżnienie „Instytucja Roku”, przyznawane przez portal mojebankowanie.pl. Warta została doceniona...

09.04.2021 09:04
Informacje korporacyjne
Czytaj więcej

Warta wyróżniona za obsługę klienta oraz wsparcie walki z COVID-19

W związku z trwającą pandemią Warta skupiła się w 2020 r. na zapewnieniu bezpieczeństwa...

16.03.2021 11:03
Informacje korporacyjne
Czytaj więcej

Bezpieczeństwo pracowników, klientów i partnerów biznesowych priorytetem Warty w 2020 i 2021 r.

Na szczycie biurowca Warsaw UNIT zawisło logo Warty – jednej z wiodących firm ubezpieczeniowych...

10.12.2020 11:12
Informacje korporacyjne
Czytaj więcej

Warsaw UNIT z logiem Warty

Dla Warty to kolejny rok z rzędu, gdy Komisja Nadzoru Finansowego zaliczyła ją do...

26.11.2020 01:11
Informacje korporacyjne
Czytaj więcej

Warta wyróżniona za przyjazne podejście do mediacji

Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny uruchomił nową usługę dla ubezpieczycieli. ID UFG to narzędzie służące weryfikacji...

12.11.2020 01:11
Informacje korporacyjne
Czytaj więcej

Warta ułatwia zdalny zakup ubezpieczeń na życie


#