facebook web
Zadzwoń do nas! +48 502 308 308

Warta z bezpośrednim dostępem do notatek policyjnych

Likwidacja szkód w Warcie ponownie przyśpiesza. Dzięki integracji z systemem Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego ubezpieczyciel ma bezpośredni i szybki dostęp od notatek policyjnych. Dzięki temu rozwiązaniu czas oczekiwania na decyzję ubezpieczeniową skróci się w Warcie o kilka-kilkanaście dni.

Szybkość i komfort likwidacji szkód to jedne z kluczowych cech ubezpieczenia, na które zwracają uwagę klienci. Warta Mobile, samolikwidacja szkód czy zgłaszanie szkód za pomocą Facebook Messengera to tylko wybrane rozwiązania, które pozwalają szybciej sprawdzać sprawy klientów i wypłacać odszkodowania.

Warta wykonała kolejny krok w celu skrócenia czasu potrzebnego na wydanie decyzji, integrując swoje systemy z bazą Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, w której zbierane są notatki policyjne. Dzięki temu rozwiązaniu, po zgłoszeniu szkody przez klienta, Warta może sprawdzić czy po zdarzeniu powstała notatka policyjna. Jeśli tak, zostaje ona pobrana, a następnie analizowana przez likwidatora szkody.

„Dotychczas zdobycie notatki policyjnej było czasochłonnym zadaniem, często opóźniającym wydanie decyzji ubezpieczeniowej. Po zgłoszeniu szkody pracownik firmy ubezpieczeniowej ustalał czy i jaka jednostka policji była wzywana na miejsce zdarzenia i wysyłał prośbę o przesłanie notatki. Oczekiwanie na odpowiedź trwało zazwyczaj od kilku do kilkunastu dni”,  mówi Agnieszka Antol, starszy kierownik Wydziału Rozwoju Systemów w Warcie i dodaje: Integracja systemu Warty z rozwiązaniem UFG istotnie skróci czas potrzebny na likwidację szkody. Nasze doświadczenie pokazuje, że łatwiejszy dostęp do notatek policyjnych pozwoli nam wydać decyzję ubezpieczeniową w ciągu kilku dni od zgłoszenia szkody. To duża oszczędność czasu dla osoby poszkodowanej w kolizji lub wypadku.

Bezpośredni dostęp do notatek policyjnych to kolejne rozwiązanie podnoszące komfort klientów korzystających z ubezpieczeń Warty. W 2 kw. tego roku raport Rzecznika Finansowego potwierdził, że Warta jest liderem rynku pod względem jakości likwidacji szkód. 


Departament Marketingu i PR
Zespół Public Relations
Chmielna 85/87
00-805 Warszawa
Dawid Korszeń
Rzecznik Prasowy
Chmielna 85/87
00-850 Warszawa